I. ÎL RECOMANDĂ NUMELE ȘI VOCAȚIA.
NUMELE. Klaus Werner Iohannis este un nume ales, ales din lista celor
impuși să conducă România post ‘89. Doamne, care le știi, faci și veghezi la toate, ce ora de istorie tragică pentru cei ce poartă numele de Nicolae, Ion, Gheorghe …!

VOCAȚIA. Incontestabil, profesor de fizica, Klaus Werner Iohannis și-a găsit
vocația in cunoașterea și aplicarea relativității generale morale, juridice, politice. Sub acest aspect, fizică si emblematică este contribuția numitului la enunțarea, si demonstrarea postulatului ’’Forumul Democrat al Germanilor din România (FDGR) este succesorul organizației (na. hitleriste, dupa unii !) Grupul Etnic German din România“. Această vocație i-a fost legalizată de justiția chioară romanescă, care a acordat FDGR un premiu juridic constând într-un număr mare de clădiri situate in municipiul Sibiu. Dupa același principiu, intr-o istorie cu sase case, profesorul nostru a demonstrat fizic că are o marotă imobiliară.

Am căutat să-i aflu si preocupările bune. Ghinion, n-am aflat nici una, deși am căutat in surse oficiale ! Tot ghinion, nu i-am găsit nici CV-ul, prin care ar fi trebuit să arate romanilor ce-a studiat, ce-a făcut in viaţă si mai ales ce competențe are pentru a conduce România.
Terifiat si nelămurit (pană la proba contrară !), sunt nevoit să constat că excelenta sa Klaus Werner Iohannis isi prezintă romanilor doar recomandările… negative.

II. ALES DE DOUA ORI SUB STEAG FALS.
In urma unor campanii electorale, duse sub steagul speranței romanilor, Klaus Werner Iohannis a fost ales de două ori in funcția de președinte al României. Nu trebuie uitat că, lansarea sa spre această funcţie a avut la bază conlucrarea ’’vizionar – patriotică’’ dintre PSD, PC, UDMR, PDL, PNL & Co.
In noiembrie 2014, Klaus Werner Iohannis devine președinte al României, cu programul-slogan ’’ROMÂNIA LUCRULUI BINE FACUT’’ si cu declarația “Misiunea mea, ca Președinte al României, este aceea de a construi, împreună cu toți românii, o țară a lucrurilor bine făcute’’. In mod frapant, Klaus Werner Iohannis ne-a mai spus că ar avea ’’un proiect pentru viitorii 10 ani’’ (?! ). Tot el a promis că, pană in luna octombrie 2017, va finaliza si un ’’PROIECT DE TARA’’. Si uite asa, ghinionul nostru, au trecut cinci ani de mandat președințial, cu zero lucruri bine făcute !
Într-o logică motivațională imposibil de înțeles, pe 24 noiembrie 2019, romanii l-au reales drept președinte tot pe Klaus Werner Iohannis. La aceste noi alegeri, învingătorul Klaus Werner Iohannis a uitat de
neterminata ’’ROMÂNIA LUCRULUI BINE FĂCUT’’, a uitat de neterminatul ’’PROIECT DE TARA’’, a ignorat că nu-si poate justifica salariul încasat in primul mandat, si ne-a îndrugat programul-slogan ’’ÎMPREUNĂ PENTRU O ROMÂNIE NORMALA’’.

In esența lor, cele doua programe electorale, sub care Klaus Werner Iohannis a fost ales președinte al României, sunt in fapt o pedagogie-demagogie : ambele programe ne arată cum ar trebui să fie, in loc să indice soluții ca lucrurile să fie asa cum trebuie să fie. Plastic vorbind, excelenta sa Klaus Werner Iohannis a devenit președintele Romaniei, povestindu-ne cum este apa caldă si nu pentru că ar fi dat soluții fizice de obținere a apei calde.
Ca o paranteză elocventă pentru performantele post-electorale, previzibile, ale alesului: pe site-ul Președinției României există un buton prin care se poate accesa ’’Agenda Președintelui’’. Intr-un mod jenant, in agenda excelentei sale Klaus Werner Iohannis, pentru zile întregi, este consemnat ’’nu exista evenimente’’. Ar mai fi şi desele plimbări la Sibiu (pe bani publici !).


III. PREȘEDINTELE NE ARATA EL NOUA CA EL ESTE PREȘEDINTE !
Având psihologia arătată mai sus, si impins de enigmaticul Coronavirus, excelenta sa Klaus Werner Iohannis s-a trezit intr-o conjunctură potrivită, potrivită pentru a confirma ’’excelentele’’ sale programe electorale, si pentru a-si completa agenda ’’de lucru’’ deja debordând de ’’nu există evenimente’’.
Presedintele vostru, Klaus Werner Iohannis, lucrând la pandemie, impreuna cu ’’Guvernul Meu’’ (al lui), a reusit performanţe dictatorial-liberale de exceptie. Iată cateva dintre aceste performante emblematice:

  1. Pe data de 27 februarie 2020, a citit si s-a considerat informat ca : “Infecția cu acest virus provoacă în marea majoritate a cazurilor doar simptome ușoare, dureri în gât, tuse și febră, ca în orice răceală”.
    In conditiile in care ’’acest virus’’ a aparut in China pe data de 17 noiembrie 2019, in care pe data de 22 ianuarie guvernul chinez a pus in carantina trei orase, iar pe data de 30 ianuarie 2020 OMS a declarat ’’urgentă de sanătate publică de ingrijorare internatională’’, pe data de 27 februarie 2020, in ROMANIA NORMALA, virusul Covit 19 (de la 2019 !) era doar o ’’orice răceala’’.
  2. Tot pe data de 27 februarie 2020, a comis postulatul ’’comportamentului firesc’’ : ’’Așadar, comportamentul firesc pe care fiecare dintre noi trebuie să îl avem acum este de a aplica cu rigurozitate recomandările autorităților și de a ne informa constant din surse credibile și oficiale”.
    Deci, intr-o ROMANIE NORMALA, cetătenii trebuie să fie neabătut obedienti autoritătilor, si trebuie să se informeze numai din surse oficiale, care biblic sunt cele credibile.
    Aici, recunosc, am gresit ! N-am ascultat sfatul credibil oficial-presedintial ’’daca nu veti sta in casă, după sărbători veti avea inmormântări’’. In mod total gresti, am ascultat sfaturi documentate si bine argumentate stiintific, precum cele ale profesorului Didier Raoult si cele ale inginerului IT Pompiliu Diplan (cinste lor !)
  3. Prin Decretul-Lege nr. 195 din 16 martie 2020 cu 14 pagini de ’’LUCRU BINE FACUT’’, a instituit in Romania starea de urgenţă, suspendand dictatorial si nejustificat toate drepturile si libertatile fundamentale stabilite prin Conventia Europeană a Drepturilor Omului.
    In conditiile in care, in mod firesc si sub semnul bunului simt, tări precum Slovacia si Republica Ceha, au ales să-si protejeze cetătenii inchizind imediat frontierele si interzicand intrarea pe teritoriul lor a
    cetatenilor din zonele cu risc pandemic, in ROMANIA NORMALA cetătenii au fost ’’protejati’’ de pandemie prin ’’normala’’ suspendare a drepturilor si libertătilor cetatenesti.
  4. Prin Decretul-Lege nr. 195 din 16 martie 2020, coroborat cu Ordonantele Militare (?!) emise de Guvernul Civil al Romaniei, a creat un climat discriminator, intimidant, ostil, degradant si ofesiv raportat la persoanele in varstă de peste 65 ani.
    De bună credintă si aplicand postulatul ’’comportamentului firesc’’ , i-am intrebat pe excelentele lor Klaus Werner Iohannis si Ludovic Orban, cum au gandit si ce i-a motivat atunci cand i-au transformat
    pe cei in varstă de peste 65 de ani in paria societătii. Am primit excelentul răspuns că, daca vreau să aflu trebuie să caut, dar nu la ei; i-am deranjat.
    Este inrădăcinat in spiritul poporului roman mesajul ’’daca nu ai bătrâni să-ti cumperi’’. Mă intreb firesc, de ce cei doi dezrădăcinaţi, ce-au fost cocoţaţi la conducerea Romaniei, nu pot gândi atât de sfânt si
    respectuos ?!
  5. A notificat la CEDO că ROMANIA NORMALA a supendat toate drepturile si libertatile fundamentale stabilite prin Conventie, motivand existenta unei ’’stări de urgentă’’ generate de un
    ’’pericol public ce amenință viața națiunii’’.
    Sub acoperirea notificării, in fata unei situații virale prezumtive de ’’pericol public ce amenință viața națiunii’’, au ieșit din bârlog, din adormirea pandemica, președinția, guvernul, jandarmii, politia, politia locala, parchetul, SRI-ul, forte speciale, armata, care mai de care să arate romanilor de ce sunt ei în stare.
    Să presupunem ca notificarea menționată și desfășurarea intimidantă de forte au fost LUCRU BINE FĂCUT într-o ROMÂNIE NORMALA, dar, analfabetizarea, dezindustrializarea, distrugerea a peste patru milioane de locuri de muncă, depopularea, segregarea si dezbinarea națională, sărăcirea populației, corupția instituționalizată, corupția și imoralitatea asa zisei clase politice, deforestarea, concesionarea către străini a tuturor bogățiilor romanilor, reducerea aproape de zero a capacității forțelor armate, lipsa unui proiect de tara, migrarea forței de munca, deposedarea romanilor de terenurile agricole, distrugerea sistemelor de irigații, incapacitatea României de a-si produce hrana,
    distrugerea industriei de armament, astea nu sunt ’’pericole publice care amenintă viata națiunii“?! Sau, toate asta sunt democrație ?! Să nu iertăm ca bazele acestei asa zise democrații (originale) au fost puse de Ion Ilici Iliescu si de primul guvern post lovitura de Stat din 1989 !
    De ce în faţa pericolelor publice reale, cele aratăte mai sus si care amenință grav si evident viața națiunii, nu sunt date Decrete-Lege draconiene cu aplicare imediată, de ce nu sunt amendați (cu
    confiscarea averilor) toti cei care au fraudat țara, de ce nu sunt izolați (în închisori) cei care au adus poporul roman la sapă de lemn, de ce procurorii sau nu întocmesc sau musamalizeză dosare penale,
    de ce nu patrulează pe străzi (să arate că nu suntem tară fără câini) structurile de fortă, de ce nu li se pune mască la gură politicienilor care îndrugă verzi si uscate ?! Din motive de ’’democrația lor avansată
    occidentală’’ ?!
  6. A plasat România în plutonul codaș, alături de Albania, Armenia, Estonia, Georgia, Letonia, Macedonia de Nord, Republica Moldova, San Marino, Serbia, țări care și ele s-au hotărât să ’’lupte’’ contra pandemiei folosind medicamentul suspendării drepturilor si libertăților fundamentale ale cetățenilor.
    Teoretician si practician al ROMANEI LUCRULUI BINE FĂCUT si al ROMÂNIEI NORMALE, Klaus Werner Iohannis, ne-a arătat, conform ’’un proiect pentru viitorii 10 ani’’, că România trebuie doar să aspire, nu să fie precum Suedia, Franța, Spania, Marea Britanie, Italia, Elveția, Islanda.
  7. A suspendat romanilor dreptul de proprietate privată. Deși n-a putut s-o facă decât pentru scurt timp, doar pentru două luni, excelenta sa Klaus Werner Iohannis nu și-a putut refuza plăcerea de a suspenda dreptul romanilor la proprietate privată.
    Pandemic pentru România, toți alogenii care ajung să o conducă dezvoltă un apetit exacerbat și trec imediat la deposedarea romanilor de bogățiile moștenite din neam in neam. Dupa un război odios, Rusia, USA si Anglia, au instalat în România alogeni, care in numele ’’dictaturii proletariatului’’, au luat romanilor dreptul de folosință. După o ’’revoluție’’ televizată în direct, tot Rusia, USA si Anglia, dar intr-o companie lărgită, au instalat în România tot alogeni, care, in numele ’’democrației avansate occidentale’’, i-au lăsat pe romani și fără dreptul de proprietate. Uite asa, astăzi, romanii au ajuns să
    plece in cele patru zări, pentru a cerși o bucata de pâine amară !
  8. A suspendat neconstituțional libertatea economică si dreptul romanilor la libera circulație.
    Astfel, Klaus Werner Iohannis continuând să ignore Constituția României, a încălcat grav dispozițiile articolului 41 care stabilește că ’’Dreptul la muncă nu poate fi îngrădit. Alegerea profesiei, a meseriei
    sau a ocupației, precum şi a locului de muncă este liberă“.
    De fapt, Klaus Werner Iohannis, în ceea ce-si imaginează ca ar fi ROMÂNIA NORMALA, continuă politica post ’89 de transformare sistematica a romanilor în forță de muncă necalificată si ieftină,
    destinată a fi traficată pe plantațiile occidentale de sparanghel, căpșuni, portocali, varza, cartofi, și mai târziu pe plantațiile de banane.
  9. A contribuit neprecupețit la stabilirea ’’unor măsuri în domeniul protecției sociale’’, măsuri cu valoare zero raportat la consecințele grave generate de suspendarea drepturilor și libertăților
    cetățenești fundamentale.
    Protecția sociala este un ansamblu de masuri luate pentru a proteja persoanele împotriva tuturor riscurilor, financiare si sociale, riscuri ce pot provoca o reducere a resurselor sau o creștere a cheltuielilor individuale. Riscurile acoperite de protecția socială sunt riscurile legate de sănătate, maternitate, bătrânețe și sărăcie.
    Din varza legislativă romanească a făcut o salată, a condimentat-o cu praf de coronavirus si a denumito ’’ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ nr. 30 din 18 martie 2020 pentru modificarea și completarea unor acte normative, precum și pentru stabilirea unor măsuri în domeniul protecției sociale în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2’’.
    Pentru ca ne aflăm in epoca ’’ROMÂNIA LUCRULUI BINE FĂCUT’’, ordonanța mai sus amintită a fost ’’modificată și completată’’ de îndată, cu ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ Nr. 32/2020 din 26 martie 2020.
    Astfel, salata de ’’masuri în domeniul protecției sociale’’ a devenit indigerabilă pentru orice om cu bun simț.
    Însă, pe tot timpul asa zisei ’’stării de urgenta’’, pandemice au fost măsurile de asa zisă ’’protecție socială’’, precum amenzi nejustificate și aberant de mari, tanchete militare scoase la patrulat fără rost,
    polițiști și jandarmi înghesuiți în zonele aglomerate, dosare penale pentru cei modești, discriminarea persoanelor în vârstă, precum și stupidul AUSWEIS obligatoriu de întocmit, de fiecare cetățean, la
    fiecare ieșire pe stradă.
  10. Experimentele fizice de mai sus, au condus la inventarea conceptului de ’’STARE DE ALERTA CORONAVIRUS’’, concept brevetat prin “HOTĂRÂRE nr. 394 din 18 mai 2020 privind declararea stării de alertă și măsurile care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19’’.
    Prin hotărârea de guvern menționată, altă salată de acte normative, sunt stabilite asa zise măsuri pentru ’’prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19’’. Exemplificativ, citez două dintre
    măsurile emblematice de “prevenire și combatere” (care nu spun nimic, în nici un sistem logic !) :
    a. Coordonarea operațională a serviciilor publice de ambulanță și a serviciilor voluntare pentru situații de urgență, în condițiile art. 54 și 55 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 70/2020 privind
    reglementarea unor măsuri, începând cu data de 15 mai 2020, în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, pentru prelungirea unor termene,
    pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, a Legii educației naționale nr. 1/2011, precum și a altor acte normative;
    b. Coordonarea operațională a poliției locale, în condițiile art. 50-52 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 70/2020.

    NB. Hotărârile de mai sus au fost publicate în MONITORUL OFICIAL nr. 410 din 18 mai 2020, iar romanii au obligația de a se ’’informa constant din surse credibile și oficiale’’ ! Eu le-am citit si ma consider
    enervat !
    Si uite asa, am înțeles de ce excelenta sa, fostul șomer Ludovic Orban, actual prim ministru, a spus unei ziariste că ar avea nevoie de o săptămână, pentru a-i explica pe scurt ce-a făcut Guvernul României pentru romani si pentru combaterea coronavirusului (in meta-limbaj însa, a spus că n-a făcut nimic !)
    Ce face opoziția ! Care opoziție ?

IV. EPILOG.
Drept epilog am ales ceea ce ne spune din trecut Domnul nostru spiritual Mihai Eminescu. Să-L ascultăm si să facem ce ne spune El :

’’Spuneţi-mi ce-i dreptatea? – Cei tari se îngrădiră
Cu-averea şi mărirea în cercul lor de legi;
Prin bunuri ce furară, în veci vezi cum conspiră
Contra celor ce dânşii la lucru-i osândiră
Şi le subjugă munca vieții lor întregi.’’
‘’Zdrobiți orânduiala cea crudă şi nedreaptă,
Ce lumea o împarte în mizeri şi bogați!
Atunci când după moarte răsplată nu v-aşteaptă,
Faceţi ca-n astă lume să aibă parte dreaptă,
Egală fiecare, și să trăim ca frați ! ‘’

Pentru conformitate,
ing. Camelian CHIRANA
Bucuresti, 22 mai 2020

Lasă un răspuns